Re: Zestaw do obróbki grafiki?

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 23:08:29 MET DST

> Aha, dobrze zrozumiałem? Wszystkie trzy dyski muszą być identyczne,
> prawda?

Cztery. Ja obstawiam przy swoim: RAID 0+1 - dwa dyski chodzą w RAID 0 a
druga para mirroruje, czyli RAID 1. Po awarii któregokolwiek dysku
zastępujesz go nowym i macierz zostaje odbudowana. Praktyczniej jest
stosować popularne dyski ze względu na łatwiejszą możliwość dokupienia
następnego w przypadku awarii. Można kombinować z różnymi dyskami, ale
lepiej kupić jednakowe.