Re: [bumerang] cichy HDD

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 09:38:02 MET DST

chemik333 wrote:
> Ech... dzisiaj sie nie udalo z powodu nieszczesnych "bomb", ale za to
> jutro bede mial okazje porownac szajsunga 250GB do obecnej barracudy
> VII 120GB, ktora jest jak dla mnie calkiem cicha.
> Poczatkowo chcialem kupic kolejna barracude - 200GB - ale szajsunga
> wybralem po wysluchaniu wielu opinii ze segate ponad 120GB maja juz
> wiecej talezy niz 2 i robia sie glosniejsze. szajsung wg wielu
> sprzedawcow jest obecnie chichszym dyskiem i jego polecali (stad
> wybor)

Samsung 250GB vs barracuda 120GB (oba na ATA):
Samsung jest cichszy, bo nie piszczy (barracuda minimalnie na pelnych
obrotach, ale jak jest zamknieta w obudowie, to praktycznie nie slychac
tego) tylko wydaje z siebie "szum" - tez prawie nieslyszalny.
Samsung tez ciut ciszej cos odczytuje i zapisuje (czyli potocznie mieli
dyskiem) - nie jest to znaczace, ale da sie uslyszec roznice.

to tyle. Jak z predkosciami to nie wiem bo nie mam czasu testowac.

Pozdrawiam.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840