Bluetooth

Autor: new_user <pawel.aukcje_at_op.pl>
Data: Sat 22 Oct 2005 - 18:54:32 MET DST

Witam Wszystkich grupowiczów,
chcę kupić sobie adapter bluetooth (chyba tak się to nazywa) do komputera.
Na allegro jest tego sporo i właśnie w tym problem. Nie wiem zbyt wiele o
tej technologii, w zasadzie poza tym, że jest to bezprzewodowy rodzaj
łączności, który nie wymaga (jak w przypadku IrDA), aby urządzenia się
widziały nie wiem nic. Proszę więc o jakieś wskazówki na co patrzeć kupując
taki przedmiot na Allegro. Chcę połączyć telefon NOKIA 7650 z komputerem,
ale jeśli zdarzy się sytuacja, w której będę musiał/chciał podłączyć coś
innego w tej technologii to nie chciałbym kupować innego adaptera.
Przeglądając oferty na Allegro jedna rzecz mnie zadziwiła, mianowicie:
bluetooth na USB 100 m mogę już mieć za 39zł, natomiast bluetooth 30 m
również na USB kosztuje 47,90 - skąd taka różnica? Czy lepiej jest kupić
urządzenie z anteną czy bez niej?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.