Re: sprzetowa blokada kompa na noc

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 23:57:38 MET DST

Dnia Thu, 20 Oct 2005 23:39:50 +0200, Gargamel naciapral(a) na grupie:
> RadekM w wiadomości <news:slrndlfv6q.7dq.quelque@tenet.ofka.int.pl>

> Możesz to rozwinąć?... "formatem"? Albo gdzie tego kabla szuka w nocy?
> Btw,, ile ma lat?
>
> ps.: a hdd w kieszeni, wyjmowanie go na noc i pod poduszkę???

formatem: chodzi mi o to ze jak zastosuje programowe ograniczenia a on nie bedzie
umial ich obejsc, to nie bedzie sie certolil i zrobi format,przy okazji kasujac
moje "rzeczy" na dysku. Mialem juz porady uzycia softu dlatego to napisalem

szukanie kabla: jak bede bral kabel na noc to jak zasne to mi wejdzie po ten kabel
do pokoju zeby go szukac

lat: 15

hdd: nie chce nic wyciagac,nawet kabla zasilajacego,chce zrobic tak zeby nie mogl
znalezc przyczyny "awarii" i dal mi spac

--
Quelque
JMP $fce2