Re: sprzetowa blokada kompa na noc

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 22:24:29 MET DST

nie wiem co to jest karta RSA, a jak juz sie pytasz czy mnie stac to pewnie nie :)
nie zamierzam przeznaczyc na cos takiego wiecej niz 50zl, juz wole brutalnie zabierac
kabel do kompa. (pisze jakby to dotyczylo bezposrednio mnie bo tak jest latwiej,ale
chodzi o znajoma).
chodzi o to ze mam czujny sen i komp zaraz przy drzwiach pokoju, mlodszy brat gra
do pozna w nocy i od samego rana, ze spac nie mozna, rodzice nie reaguja. Od razu
prosze: nie bawcie sie w psychologow rodzinnych :) tylko odpowiedzcie na pytanie.
brat sie nie cofnie przed niczym, ani formatem, ani szukaniem kabla w nocy, dlatego
mam taki pomysl jak opisalem.

--
Quelque
JMP $fce2