Re: Jaki komputer dla licealisty?

Autor: NesH <nesz_at_go2.pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 21:52:46 MET DST

BrokenglaSS wrote:
> NesH @ 20.10.2005, 21:12:

> To była sugestia. Może mi Pan nie uwierzyć, ale są ludzie, którzy sądzą, iż
> nie ma innego systemu od Windows. To tylko ukazanie alternatywy, nie
> sugerowanie.

Ja nie mowie ze nie ma Pan racji ale tworca watku pyta o windowsa i
office'a a nie o alternatywne oprogramowanie. Co do uswiadamiania
doceniam osoby ktore robia to bezinteresownie ale na poczatek nie
wyobrazam sobie linuxa jako desktop'a (ale to moja osobista opinia i
wydaje mi sie ze nie ma co tutaj prowadzic dysput bo nie tego tyczy watek).

> To samo co wyżej.

Co do office'a to tutaj sie zgodze z Panem ze OpenOffice jest super
alternatywa i to w dodatku *bezplatna* ale nie tego dotyczy watek.

> Pozdrawiam,
> Bartek.

Ja rowniez