Re: Athlon i Pentium

Autor: Maciej \ <yaq_at__to_wywalic_world.pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 16:27:39 MET DST

Sander wrote:
> WinRAR przy pakowaniu zajmuje _całą_ moc CPU,
> więc jak system może chodzić żwawo ?

WinRar nie zajmuje calej mocy CPU, tylko chce wykorzystac cala moc cpu,
tutaj wchodzimy na pole tego czym sie zajmuje OS - mianowicie chodzi o
wielozadaniowosc, tak nawet bez HT mozemy przelaczac sie miedzy procesami!
Poczytaj czym jest HT, to nie jest cudowne panaceum na przyciecia tylko
sprzetowe usprawnienie wielowatkowosci, robione troche "silowo".

> I tu ujawnia się feler chipsetów pod AMD ...

akurat to doswiadczenia z i915... (i nie, nie byl to procesor AMD;)

> U mnie HDD ciągle pracuje (program(y) P2P) i nie zauważam obciążenia
> z tego powodu, ponieważ emule czy torrent to tylko 1.43 - 2.14%
> obciążenia. Tu przykład obciążenia CPU emulem, ściągane było
> jednocześnie 6 plików: http://www.sander.neostrada.pl/procent.png

Chodzi o to, ze winrar zapewnia dosc spory strumien danych ktory musi zostac
zapisany na dysku, a tutaj nie ma znaczenia priorytet itd tylko fizycznie
jezeli winrar chce duzo zapisac to photoshop przy starcie bedzie wolno
ladowal pliki. Btw. odpowiedz bezposrednio na temat bo zaraz sie okaze ze na
intelu to tylko piraci siedza bo emule na amd nie dziala:)

--
  _ _ ___ ___  |  Maciej "yaq"