Uwaga na sklep internetowy

Autor: record <enzopage_at_(wupe).pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 14:40:20 MET DST

www.4speed.pl

Naciałem się na nich dzisiaj. Zamówiłem wczoraj produkt z sklepu
internetowego po czym 2 godziny pozniej zadzwoniłem ,
zeby się zapytać jak z realizacją. Potwierdzono mi moje
zamówienia. W dniu dzieiejszym zadzwoniłem jeszcze raz z prośbą
o podanie numeru przesyłki nadania. Otrzymałem
informację, że niema mnie w bazie klientów i niema mojego
zamówienia.
Przestrzegam przed tymi handlarzami. Zero profesjonalizmu.
Poprostu kilku gówniarzy i tyle.

--
enzo