Re: HP DeskJet 690C - problem

Autor: Jerzy <jerzy_at_mycomp.com>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 21:48:55 MET DST

Dzięki.

> Sprawdź, może wystarczy przesmarować (przeczyścić) prowadnicę karetki. Ona czasem lubiła się zabrudzić i zatrzeć. Podnieś klapę
> osłaniającą, karetka powinna wyjechać na środek, jeżeli nie to już masz winnego.
To już zrobiłem. Niestety, nie pomogło.
Wygląda to tak, jakby po włączeniu drukarki ta karetka ciąglę próbowała startować
na środek robiąc przy tym hałas. Jednak bez wysłania na drukarkę jakiegoś pliku
górna lampka (stanu, nie włączenia) nie zapala się i nie miga. Dopiero po wysłaniu
pliku zaczyna migać i pojawia się informacja o błędzie.

> Możesz sprawdzić też przy okazji stan taśmy (chyba kalibrująca) nad lub obok tej prowadnicy, spróbuj przeczyścić. Dla tego modelu
> w tym wieku stawiam jednak nie na elektronikę ale na ogólne czyszczenie.
Na czym ma polegać owo sprawdzenie tej taśmy? Tę prowadnicę przeczyściłem/
posmarowałem silikonem (zresztą robiłem tak już co najmniej kilka razy - zwykle
pomagało na hałas, natomiast sytuacji, że drukarka nie drukuje jeszcze nie miałem).
Jak tę taśmę przeczyścić, to znaczy jakim płynem i jakiego materiału użyć?

Pozdrawiam
Jurek