komp do 6500 zł, co wybrać?

Autor: ttt <kot_at_kot.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 21:12:51 MET DST

witam
planuje zakupo nowego kompa a ponieważ dawno nie interesowałem się co nowego
wychodzi itd, chciałbym się doradzić co polecacie;

na początku kilka słów do czego będzie mi ten sprzęt potrzebny:
zajmuje się głównie tworzenie www i grafiką, a moja praca polega na tym że
mam jednoczesnie uruchomione z 10 rożnych programów i otwarte ze 20 stron
internetowych; czyli jednocześnie działa wiele aplikacji, niektóre stoją i
czekają aż się na nie przełącze, inne pracują w międzyczasie np. program ftp
przerzuca pliki, program do obróbki grafiki robi miniaturki zdjęc itp;

najbardziej mnie wkur....... tak zwane mielenie po dysku więc sobie
pomyślałem że musi być szybki dysk i dużo ramu;
moją uwagę zwrócił dysk WD Raptor 74 gb, ze względu na 10.000 obrótów i dużą
szbkość, więc to byłby dysk główny gdzie znajdował by się system;
do tego myśle że 2 giga ramu - może więcej?:) no i monitor 19 LCD? to wiem
że ma być teraz prosze o rady co wybrac dalej, jaki procek, karta grafiki,
drugi dysk, nagrywarka, obudowa, chłodzenie, zasilacz? jakiej firmy i jaki
model?

pozdrawiam
Krzysztof