Re: Dobry i mocny zasilacz

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 14:01:59 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dj2u7b.1uo.9@Hobby.od.19.lat...

> A masz doświadczenie z overclockingiem ?
> Bo te podkręcanie wygląda mi podejrzanie.

A mam pewne doświadczenie, a czemu podejrzanie? Pamięci kiepskie i wyżej
nie idą, pozatym trzeba było trochę zwiększyć timingi zmienić mnożnik
HT, zwiększyć napięcie zasilania, ustawić odpowiedni dzielnik dla
pamięci. Po około 30 minutach robię restart windowsa i jest już dobrze.
Prime95 18godzin i stabilne. Procek E3 z 16go tygodnia. Temperatura w
stresie dochodzi do 48 stopni jak jest ciepło w domu. Wyżej nie
próbowałem, bo jeszcze WC nie kompletne i nie zamontowane.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!