Jak wyczyścić przyciski w laptopie?

Autor: Marcin <martinsson_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 11:40:24 MET DST

Mam laptopa (Compaq Evo N1015v) nie pierwszej już młodości i ostatnio
zuważyłem, że kilka przycisków nie działa jak powinny (m.in. przycisk
uruchamiania oraz podgłaszanie i ściszanie). Tzn. nie reagują za każdym
razem i niekiedy trzeba pokombinować żeby działały. Moim zdaniem może to być
przyczyną ich zanieczyszczenia i trzeba by je wyczyścić, ale nie jestem
ekspertem i nie wiem jak to zrobić. Dlatego będę wdzięczny za wskazówki jak
temu zaradzić.

Pozdro

Marcin