Re: Dobry i mocny zasilacz

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 11:28:08 MET DST

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:4354a7d7$0$5431$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Policzmy... Procesor max 90W, dyski i DVD max. 80W, karta graficzna
> załóżmy, że 70W, reszta załóżmy że 40 W. Razem 280W, liczone z
> baaardzo dużym zapasem. W rzeczywistości pewnie jakieś 200.
>
> Zawsze mówiłem, że kult Chiefteca jest odrealniony ;)

Nie można tego tak liczyć, trzeba policzyć dla każdego zespołu lini
zasilającej osobno. A 12V w chieftecu nie jest jego mocną stroną.
poprostu wydaje mi się, że nie starcza stabilnego na pięcia dla układu
dźwiękowego płyty i dlatego te opóźnienia.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!