Re: Laptop Acer - jakie to dobre i tak dalej...

Autor: Krzysztof Mackiewicz <drynda_at_wytnij.to.o2.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 07:19:37 MET DST
Message-ID: <dj20md$cbc$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Rafał Łukawski napisał(a):
> prodrive wrote:
>
>> Kilka dni wczesniej rozmawialismy na grupie o laptopach Acer. Moje
>> sceptyczne podejscie do tej marki spotkalo sie z ostra krytyka, wrecz
>> obrazliwa, chociaz nie twierdzilem, ze zakup Acera to samo zlo. Dzis
>> jeszcze bardziej utwierdzilem sie w przekonaniu, ze nie byl to trafny
>> wybor (naszczescie to decyzja szefostwa). Wyslalem mszyne do serwisu
>> pod trzy tygodnie temu, dzwonilem kilka razy i kilka razy otrzymuje
>> inna wersje
>
>
> Jezeli serwis olewa sprawe, skontaktuj sie z Acerem w Wawie, często
> takie podejście pomaga - w końcu serwisy autoryzowane.
>
> Który to serwis tak postepuje ? Bielsko czy Wawa ? Jak rozumiem masz
> dane osób, które Cie informowały o postepach prac ? Może to ciągle ta
> sama osoba ?
>
> BTW. Kreowanie opinii na podstawie incydentalnych zdarzen nie jest chyba
> najlepszym pomyslem. Co innego gdyby byl to dwudziesty z kolei laptop
> wyslany w przeciagu paru miesiecy.
>
a co za roznica czy drudziesty czy tylko jeden, sprzet oddany na
gwarancje powinien wrocic w ciagu 14 dni roboczych z tego co sie
orientuje, a jesli serwis olewa klijenta to widac ze ta marka w polsce
jest nie bardzo... a pozatym czy on wogole powinien trafic do serwisu ? ;)
Pozdrawiam
Received on Tue Oct 18 07:20:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Oct 2005 - 07:51:11 MET DST