Athlon 64 - zwiechy

Autor: radosc <radosc_at__+__#+_gmail.com>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 12:39:47 MET DST

Witajcie, szukam i jakoś nie mogę dojść co mi powoduje wiechy.

Otóż mam athlona 64 3200+ na starszym sockecie, płyte Asus K8V-F (fujitsu
siemens), kartę GeForce2 MX/MX 400, 512Mb DDR-RAM i windowsa 2k.

Wszystko chodzi, procesor się nie przegrzewa, zasilacz mam bardzo wydajny,
ale są np pewne strony internetowe (głównie) albo programy które zawieszają
mi kompa, tak jak by zawisło wszystko, łącznie z kursorem myszki. Hard reset
potrzebny. Dzieję się to głównie przy ładowaniu jakiegoś jpg'a. Ile razy bym
nie próbował obejrzeć tą konkretną np stronę aukcji czy internetową, nie
ważne jaką przeglądarką zawsze zaliczę zwiechę dokładnie w tym samym
momencie, podczas ładowania jakiegoś jpg'a, tak mi się przynajmniej wydaje.

Macie może jakiś pomysł co to może być? Ja stawiam albo na starą
niewyrabiającą kartę grafiki albo na jakiś problem z w2k.

Dzięki za pomoc
radosc