Re: Athlon i Pentium

Autor: Gobli <gobli_at_vp.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 09:16:56 MET DST

> zegar w zegar AMD bije Intela wyraźnie,chyba nie zaprzeczysz?

to akurat mnie nie obchodzi.
intel sprawuje się lepiej niż amd w tym czym się zajmuję...
jeszcze gdzieś było, żr intele to piecyki: u mnie w stresie 50 stopni,
athlon w pracy - 50 kiedy nic nie robi... w stresie 65-70.
to oczywiście może być wyjątek. ale dla mnie zniechęcający.
po prostu uważam, że nie ma sensu pytać się na grupach, co jest lepsze,
intel czy amd. jakktoś lubi amd, nich w niego inwestuje, jak intel, to
inwestować w intela, zadowolenie gwarantowane.

--
Stanisław Smólski