laptop z usa... co i jak?

Autor: amol <kliw_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 08:27:33 MET DST

witam, chce kupic laptopa....
...obserwuje juz jakis czas ceny w Polsce ale ostatnio dowiedzialem sie (bez
szczegółów), ze jest opcja kupienia takiego sprzetu w usa....
mam tam kumpla... moglby mi kupic... problem jaki przedemna staje to:

1. jak wyslac siano i jak najlepiej(najtaniej) to mozna zrobic,
2. gdzie taki sprzet tam kupic,
3. jak go kumpel mialby wyslac do Polski oraz czy nie bedzie jakiegos duzego
cla, ktore by powodowalo brak oplacalnosci takiego kupowania sprzetu...

jezeli ktos w ten sposob kupowal/kbinowal to prosze o nakreslenie kierunku w
ktorym mam podjac dzialania...