karta graficzna - czy dobrze mysle?

Autor: Kwasik <pkwasAQQ_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 21:38:00 MET DST

Witam,
podpowiedzcie mi, prosze, bo moje "bycie na bieżąco" w sprzęcie jest już
mocno nieaktualne. Czy dzisiejsze karty graficzne mają możliwości
jednoczesnego odtwarzania filmu na telewizorze (z DVD na tv out) i innej
pracy (np. Word) na monitorze? I czy dobrze wywnioskowałem z opisu Sapphire
Radeon 9550 (chocby tu http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13812), że
taka możliwość rzeczywiście istnieje?
I jeśli tak, to podpowiedzcie mi jaki kabel do połączenia z tv od razu do
tego kupić i jakie wymagania musi spełniać telewizor.

--
pozdrawiam,
Kwasik