Re: notebook do 3.500 netto

Autor: rees <rszycha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 20:39:02 MET DST

> ja osobiscie polecam toshiby, (w firmie uzywamy tego sporo od lat
> i naprade daja rade w porownaniu do badziewi ala california access
> czy ostatnio HP.

dlaczego niby badziewia? kupielm 3 tyg temu hp nx 6110 ( 1,4 celeron m,
wifi, 40 hd, dvd/cdrw, 15", z windowsem XP home, 2 lata gwarancji) za 3.200
zl i jestem badzo zadowolony. Osobiscie polecam, bo nie zabardzo mam sie do
czego przyczepic, zwlaszcza ze do officea i netu jest idealny - a bateria
trzyma spokojnie ponad 3,5 godziny.
pozdr
rees