klawiatura pod usb

Autor: Enagem <enagem_at_op.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 16:07:29 MET DST

Witam
Kupiłem nową klawiaturę Genius i mam problem.Jest to klawiatura pod usb ale
posiadam przejście na ps2.Podłączam klawiaturę pod usb,start kompa i nic
wisi.Podłączam pod ps2,start i wszystko prawie OK!,prawie bo mały męczy mnie
że w grach są problemy,jak dodaje gazu to nie może skręcac w
wyścigach,sprawdziłem to fakt.Przekładam do usb przy włączonym kompie
wykrywa nowy sprzęt instaluje się i jest wszystko ok!Ponowny start kompa i
co znowu wisi!
W czym może byc problem?
pozdrawiam
Enagem