Re: semprony mobilne a moc

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 15:06:59 MET DST

> Przymierzam sie do zakupu taniego notebooka. Juz prawie zdecydowalem sie
> na Asus A6U-5002 na Sempronie. Zakladam, ze wydajnosciowo AMD i Intel sa
> podobne. Natomiast trafilem na zbior opinii, ze Semprony Mobile (mowimy o
> notebookach) sie mocno grzeja w porownaniu do Celeronow M, obudowa parzy,
> a wiatrak pracuje non-stop. Z drugiej strony wydaje mi sie, ze bateria w
> notebookach z Sempronami starcza na dluzej, niz w ich blizniakach na
> Celeronami. Trudno to testowac w sklepie. Czy ktos moglby sie podzielic
> doswiadczeniami?
> /M

IMHO:
semprony się grzeja, cały czas chodzi wiatrak i chłodzenie - Intele są
"kulturalniejsze"
przy pracy w stylu pisanie w wordzie albo przeglądanie stron www potrafi
zejść z częśtotliwością
i prawie calkowicie wyłaczyć chlodzenie.
Własnie ze względy na pobór mocy i ilość wytwarzanego ciepła o sempronach są
opinie że chodzą
krocej na bateriach :(
a może zastanowiłbyś się nad A3L 3014 ?? wydaje mi się, że to bardzo
podobny model do A6U-5002
pez problemu poniżej 3000 da się znaleść w sklepach internetowych :)