Re: divx w notebooku ?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 01:31:58 MET DST

cougnight wrote:

> więc wydajność chipsetu, a wtym wypadku co za tym idzie też i karty
> graficznej (integry) ma spore znaczenie, bo jak widać GHz'e to nie
> wszystko.

Potwierdzam, w kompie mojej siostry siedzi Duron 700 i ATI Rage Pro 8 MB,
konieczne okazało się zmniejszenie rozdzielczości w trybie full screen,
ponieważ były mocne przeskoki i pixeloza - obraz był wyświetlany w trybie
prewiev a nie overlay. Natomiast w przypadku GF2MX 64 MB ten objaw na tym
komputerze nie występował nawet na maksymalnych rozdzielczościach.
Opisany syndrom dotyczy tylko w98, zniknął po przesiadce na XP i teraz nawet
na tej starej karcie DivXy śmigają na wszystkich rozdzielczościach.

Pozdrawiam!!!

Atlantis