Re: pomóżcie zanim oszalej

Autor: Poznaniak <poznaniak_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 20:18:36 MET DST

odpowiadam sam sobie:
nie oszalałem ;)
ale trochę nerwów mnie kosztowało, zanim znalazłem przyczynę: nadpalony wtyk
zasilania płyty głównej w Chieftecu
nie spodziewałem się takiego "numeru" po tym zasilaczu
W płycie głównej gniazdo (wejście) zasilania jest troszeczkę nadpalone
(lekko zabrązowiony plastik)
Stąd nowe pytanie: czy używanie takiej płyty jest bezpieczne dla procka,
dysków, pamięci i pozostałych podzespołów ?
Bo zasilacz oczywiście idzie jutro do reklamacji.
pozdrawiam,
Sławek