Monitor, zasilacz, obudowa

Autor: jijomo <jijomo_at_NO-SPAM.poczta.NOSAPM.onet.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 12:57:10 MET DST

Witam, mam zamiar kupic monitor 19 cali CRT i moj wybor padl na Samsunga 997
MB. Czy slusznie?
Poza tym chce tez kupic obudowe z jakims dobrym zasilaczem. W tej chwili mam
2 dyski, CD-RW i Durona 1200, ale chcialbym, zeby zasilacz byl przygotowany
na wieksze obciazenia, bo mozliwe, ze bede ten zestaw wkrotce modernizowal.
Teraz mam zasilacz Megabajta i od dluzszego czasu mam problemy z komputerem,
glownie z dyskami. Nic nie pomaga ich wymiana, wiec podejrzewam, ze to
wlasnie wina zasilacza. Mysle o tym zasilaczu Modecom:
http://www.znak.pl/index.php?cid=894&scid=901&prid=zasMod400+MC400ATX+PFC .
Co do obudowy to zalezy mi tylko na tym, zeby byla przestronna, bo w tej,
ktora mam teraz strasznie trudno dostac sie do dyskow (zasilacz ustawiony
pionowo blokuje dostep). Nie musi miec zadnych specjalnych bajerow.
Z gory dzieki za odpowiedzi.

pzdr. jijomo