Re: ASUS A7V880

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 09:32:05 MET DST

> Płyte mam od roku ;) pamieci rowniez, ale przymiezam sie do nowego proca
:]
> I zaraz zaraz, jako zmieniac ustawienia fsb,mnoznik itp pod windowsem?
CZYM???

Z poziomu windows (testowałem na 2000 i XP) można zmieniać mnożnik w
procesorach
mobilnych programem http://cpu.rightmark.org/download.shtml. Zmienia go w
locie
w zależności od obciążenia. Dzięki temu jest niższy pobór mocy i
temperatura.
Niestety nie wiem jak w nim ustawić napięcie wyższe niż 1.65V, a to
skutecznie
ogranicza podkręcanie. FSB można ustawić tylko w biosie (mnożnik też jeżeli
jest odblokowany).

TM