Re: divx w notebooku ?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 22:55:39 MET DST

RudeBoy wrote:

> Sprzet bardzo slaby jak do odtwarzania Divixow.
> 128MB RAMu i Win XP to ogolnielicho brzmi.

Podstawa to maksymalne odchudzenie XP, żadnych wodotrysków, jak najmniej
graficznych bajerów i powinien chodzić znośnie. Chociaż mimo wszystko na PII
300 MHz polecałbym w2k lub odchudzonego Linuxa. ;)

> Ciezko mi sobie wyobrazic na tym sprzecie plynnie odtwarzanego divixa.

Nie no bez przesady, _jakiś_ DivX na takim sprzęcie ruszy, starszy z całą
pewnością... :) Znajomy miał kiedyś podobny sprzęt (tyle, że desktop) i
mówił, że _tylko_ część filmów nie chciała mu działać jak należy, więc w
końcu zrobił spory upgrade i kupił PIII 500 MHz. ;) Należy pamiętać, że
megaherce to nie wszystko - 300 działał jeszcze na magistrali 66, a to też
ma znaczący wpływ na wydajność całego systemu.
Słyszałem opinie ludzi, którzy mówili o tym, że udało im się tak
skonfigurować oprogramowanie, że na podobnym sprzęcie śmigały im wszystkie
DivXy, chociaż nigdy nie widziałem tego na własne oczy, warto
poeksperymentować. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis