Re: Wireless co i do czego??

Autor: Olo <tu_at_niema.maila>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 19:48:32 MET DST

Stoout wrote:

> właśnie o coś takiego mi chodzi.
> switch(ap) nie powinien byc widoczny jako urządzenie sieciowe,
> bo na te 3 komputery mam 3 umowy (3 ip, 3 mac-i) i jak podłącze
> wszystkie do jednego routera to mi transfery siądą trzykrotnie :)
> ten d-link 514 tak właśnie działa?
>
> Stoout

moim zdaniem najlepszym wyjściem będzie moja pierwsza propozycja - 3
karty wlan w trybie ad-hoc...
router bedzie mial swoj wlasny adres ip i nie ominiesz tego co gorsza
mogą być jaja z działaniem takiej sieci ... niektóre routery niby
bridge'ują wlan->lan ale czasami są jaja... lepiej kup 3 karty wlan