GForce 6600GT pytanie odnosnie tryby True Color

Autor: Wojciech Gajda <w4a6g7.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 19:08:57 MET DST

Witam!

Mam problem z którym sam nie potrafię sobie poradzić i stąd moje pytanie
skierowane do grupy. W dokumentacji do katy GV-NX66128VP-E (GigaByte GeForce
6600GT) znalazłem informacje jakoby wymieniona karta nie mogła pracować w
trybie True Color (32bpp) w wysokich rozdzielczościach > 1024x768, a jedynie w
trybie HiColor (16bpp). Informacja taka wdaje się wręcz nieprawdopodobna wobec
dostępnej ilości pamięci - starsze karty posiadające mniej pamięci umożliwiały
pracę w trybie TrueColor lata temu. Czy ktoś (najlepiej posiadacz takiej
karty) mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć informacji zawartej instrukcji do
karty??? Z góry dziekuje za odpowiedź.

Wojtek