Re: Jaki komputer pod aplikacje CADowskie

Autor: W.Tyszka <NOSPAM_wojciech_cae_engineer[m_at_łpa>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 18:17:41 MET DST

"yarrox" <yarrox@wp.pl> wrote in message
news:dilnot$rd8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> kiedyś używałem "sqadaków" - od trzech lat kupuję tylko sprzęt firmowy -
> ja akurat wybrałem DELL'a - od tego czasu zapomniałem co znaczą takie
> terminy jak awaria, niestabilna czy głośna praca komputera :))
> a nawet jak sie zdarzy jakas awaria to serwis w tym samym dniu zjawia się
> serwis i po sprawie
> aha - też używam tych maszyn do CAD'a i photoshopa
> trzeba wydać trochę więcej (ok 7000zł) ale imho opłaca się jesli komus
> zalezy na STABILNEJ i CIĄGŁEJ pracy maszyn

Dokładnie ! Do zadań CADowskich najlepiej kupić profesjonalny
sprzęt, renomowanego producenta!

HP, IBM albo DELL - jak kupisz w tych firmach to będziesz miał
święty spokój i dostaniesz TO CO NAJLEPSZE - NAJWYŻSZA
JAKOŚĆ, SERWIS 24h, STABILNOŚĆ, ZERO KŁOPOTÓW.

Jak kupisz niemarkowy sprzęt w suparmerkecie albo na giełdzie, to
ci włożą do środka niemarkowe części (Samsung, LG, Benq, Medion i
inne) i zamiast robić projekty w cad-zie będziedz co tydzień ganiał do
serwisu...

Pozdr.
W.T.