Re: HDD - help

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 23:28:27 MET DST

Dnia Wed, 12 Oct 2005 23:01:02 +0200, Email napisał(a):

> Nie chcę wywoływać kolejnej wojny, ale AMD ma dobre proceory na diś, a Intel
> dyktuje co będzie jutro.

no, jednak chyba twoim celem jest wywołanie takkiej wojny. Jakbyś nie
zauważył, to najpierw AMD wprowadza swoje technnologie, które dopiero
później są kopiowane przez intela.
.
> Zobacz ile kosztuje poskładanie AMD z grafiką Dx9c i RAID0 120x2 na Venice
> 3000+, który dorówna wydajnością P630,

Jako zapalony gracz powiem, popatrz ile kosztuje zestaw na intelu który
mógłby dorównać w grach zestawowi na Venice 3000+. Poza tym dodaj sobie
kasę na wyciszenie zestawu na intelu, bo wiertarki nikt w domu mieć nie
chce.

> masz tylko jedną płytę pod AMD ze zintegrowaną grafiką (cena) oraz

mylisz się, a zeby nie być gołosłownym daję kilka płytek oferowanych tylko
przez komputrona:

cos kiepsko u ciebie z liczeniem

> że ceny
> eydajunych pamięci pod AMD są wyższe niz porównywalnych DDR2.

po raz kolejny nie masz racji - niecałe ~380 zł za świetne pamięci to nie
jest dużo w przypadku platformy A64 (np. boskie Hynix D43 2x512MB)

> A jak się z
> tym nie zgadzasz - spróbuj poskładać komputer Dx9c, RAID0, 64-bit ready na
> AMD i zastanów się nad jego wydajnością.

proponuję abyś nie wypowiadał się o rzeczach o których nie masz pojęcia, bo
jeżeli wspominasz o słabej wydajności zestawów na A64, to z pewnością z
takimi do czynienia nie miałeś.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [1GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]