Karty graficzne

Autor: Kami <technics6WYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 21:02:05 MET DST

Witam

Moja koleżanka - studentka, która nie ma mozliwosci dostania się na tą grupę
(gówniany provider) poszukuje materiałów na temat budowy kart graficznych.
Nie udało mi się samemu zebrać wystarczającej ilości materiałów (dziewczyna
ma poprowadzić wykład na ten temat). Pomożecie pozbierać materiały w jakąś
sensowną całość?

Wykład ma traktować (ale ładnie sie wysłowiłem :>) o:

1. Historia kart graficznych, rozwój i architektura (mniej więcej, co to
jest ALU, jakie są szyny danych/pamięci w różnych generacjach, najlepiej od
tekstowych MCU po dzisiejsze SLI), jak działa TV-Out (przetwornik D/A i
takie tam)
2. Budowa i działanie kart grafiki
3. Jakieś wzmianki o kartach obróbki wideo
4. Dużo obrazków i schematow blokowych

Chętnie pomógł bym sam, ale mam tylko 2 ręce i mocno ograniczony czas...

Pomożecie?