Re: Drukarka laser kolor

Autor: mistus <mistus####SKASUJ_at_TO#####interia.pl>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 08:46:44 MET DST

> Potrzebuję drukarki laserowej do wydruków kolorowych w firmie (broszury),
> dodam, że obustronnych. Rozważam Samsunga CLP-510N i HP 2550n z opcją
> duplex. Będę wdzięczna za Wasze opinie na temat powyższych.

HP2550n cztery oddzielne bebny i cztery oddzielne tonery (w zestawie
dostajesz wszysko ale tonery to wersja startowa wiec i tak trzeba bedzie
dokupic)
literka "n" w nazwie to chyba od network czyli z sieciowka. slyszalem opinie
od kolegi ktory taka ma ze sa caly czas problemy.
w mojej firmie mam HP2550L i takze mam problemy z udostepnianiem i
drukowaniem.

ps odddajac kiedys do serwisu HP w warszawie laptopa HP spytalem o te
drukarki serwisanta przyjmujacego urzadzenia a on na to cyt. " tak to
swietne drukarki wracaja do nas 2-3 tygodniowo" i bylo to jakies 2-3mieisace
po wejsciu tego modelu do polski. wiec serdecznie odradzam

pozdr