wyłaczenie karty sieciowej - dziwny efekt ?

Autor: rokko <piotrrola_at_widzew.net>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 22:14:50 MET DST

witam
mam WinXP na Gigabyte GA-K8NF-9
po skonfigurowaniu sieci WiFi po prostu wyłączyłem (w Menedżerze urządzeń)
kartę sieciową zintegrowaną z płytą główną.(czerwony krzyżyk na symbolu) i w
zwiazku z tym system za każdym razem mi jej nie rozpoznawał jako nowego
urządzenia.
Ostatnio miałem konieczność połączenia się znowu poprzez kabel, i......
karta zniknęła !
Podobnie, jak związane z nią, nie działające Połączenie sieciowe...
Oczywiście system jej nie odnajduje nawet poprzez Dodaj sprzęt z Panelu
sterowania...
Połaczenie z jakimś elementem aktywnym (port Ethernet w routerze) powoduje
zapalenie się w gniazdku RJ45 karty ciągłego zielonego światełka (link ?)
Czy coś niechcący wyłączyłem ? A może włączyłem ? Chyba karta nie jest
padnięta ? Można to jakoś sprawdzić ?