Re: Opinie niezaakceptowanie przez komputronik

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 19:58:33 MET DST

W wiadomości: news:434bf973$1@news.home.net.pl
użytkownik *Maciej "yaq"* napisał(a):

> Nie podoba sie? nie kupuj:D sadze, ze microsoft przez to zbankrutuje
> LOL:)

Niewczesna rada. Jakbym wiedział, ze to jest manipulacja i jest tylko
obraz, to na pewno bym nie kupił. Do samego MS nie mam nic, tylko do
producenta notbooka i do pracowników Komputronika, że nie dali rzetelnej
informacji. A jak ja tą informację zamieściłem w opini, to najpierw ja
zaakceptowali, a później usunęli jako wprowadzającą w błąd :/ Sami nie
wiedzą czym handlują.

--
Big Jack
         //////