Re: Smart Array 641

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 15:21:37 MET DST

Infomk wrote:
> Witam Wszystkich
> Na serwerze HP ProLiant ML 350 G4 mam zainstalowany taki kontoler i z
> wykorzystaniem tego kontrolera chciałbym stworzyć RAID'a, jednak w
> żaden sposób mi to nie wychodzi - czały czas podczas staru wyświetla
> mi się komunikat o niepodłoczeniu dysków do kontrolera - dwa dyski
> SCSI .
ProLianty miały płytkę SmartStart i "poprzez" tą płytkę się je konfiguruje.
Inaczej się nie dało. Chyba, że ktoś przed instalacją systemu operacyjnego z
tej płytki (SmartStart) zrobił partycję systemowo-narzędziową (dostęp
poprzez F10 przy starcie). Ale wydaje mi się że na tej partycji nie ma
narzędzi do konfiguracji RAIDA.

JM i ProLiant 1600