Re: HP jetdirect 600N - jak przywrócic ust. fabryczne?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 13:13:43 MET DST

Uzytkownik "beeczek" <beeczek@chello.pl> napisal w wiadomosci
news:1129015573.876123.207590@g14g2000cwa.googlegroups.com...
> W drukarce LJ2100 nie da sie zresetowac Jetdirecta. Mozesz to
> zrobic w kazdej drukarce HP z wyswietlaczem, czyli od LJ2300 góre.

Dzieki, ale juz sam wiem wiecej, napisalem do Helpdesku HP, w
odpowiedzi dzis otrzymalem dokument zawierajacy opis procedur
coldresetu we wszystkich ich drukarkach. W LJ2100 wg tego dokumentu
tez sie to da zrobic, tyle, ze jest to ciut bardziej skomplikowane.
Dzis spróbuje, jak sie nie uda, to bede szukal dostepu do jakiejs
innej drukarki.

J.