Re: Opinie niezaakceptowanie przez komputronik

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 11:02:13 MET DST

Radioactive, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne napisał(a):

> Nie wiem czy ogolna jakosc plyt glownych ostatnio sie mocno pogarszyla i
> to co oferuje Gigabyte jest po prostu obecnie obowiazujacym standardem,
> czy tez ta plyta jest bardzo kiepska.

Wydaje mi sie ze popadłes w histerię bo trafił Ci sie wadliwy egzemplarz,
ja złożyłem na tej mobo ok 10 kompów i ani razu nie miałem takich problemów
jak Ty, a grzejący sie radiator jest normalnością - nie trzeba dotykać
językiem w czasie pracy :P

--
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Hercules