Re: przegrzewanie kompa

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 10:16:44 MET DST

Witam,
miałem podobny problem temperaturą na P4 i boxowym chłodzeniem. Pomogło
oczyszczenie radiatora i procka z fabrycznej pasty termoprzewodzącej i
nałożenie w jej miejsce innej, jakiejś na bazie srebra.
Temperatury procka przed tą operacją to 52 w systemie i ponad 70 przy
obciążeniu, teraz odpowiednio 44 i 61.

--
Pozdrawiam Kylo
Odpisując na priv pamiętaj o "wyrzucto" i  "kasuj"