cluster - Clustry na platformie PC

Autor: W.Tyszka <NOSPAM_wojciech_cae_engineer[m_at_łpa>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 05:52:48 MET DST

Szukam jakiegoś aktualnego, nowego artykułu / publikacji
na temat tworzenia clustrów z PCtów połaczonych siecią
LAN (np. 1 GBit) pod kontrolą Windows XP Pro albo Linux...
Troche szukałem w Google, ale tylko stare artykuły znalazłem...

Jak się tworzy taki cluster ?
Jaki soft do tego potrzeba ? (pod Win XP lub Linux)
Jaki hardware jest wymagany ?

Ktoś już przerabiał coś takiego ? Chętnie
bym usłyszał uwagi, opinie na temat clustrów ?

--
Pozdrawiam z Jelonek
W. Tyszka