Re: pytanie o ceny notbookow

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 22:14:11 MET DST

Krzysztof Mackiewicz napisał(a):

> z tego co zauwazylem wiekszosc teraz ma WiFi mniej irde, o jaka cwana
> kostke chodzi ?:)
taka mala biala :) z dwoma gnizadami rj45 tyle ze w srodku wlasnorecznie
skorosowana. Wtedy zestaw 1-2m skretki prostej + kostka + 10cm skretki
prostej pozwala sie podpiac wszedzie i do kazdego.
Oczywiscie zamiast kostki skrosowanej moze byc 10cm kawalek skrosowanego
kabla ale jakos wole miec kros zrobiony w kostce.

--
Lukasz Sczygiel