Zasilacz, karta graficzna i obudowa do zestawu - AMD A64 3000+

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 15:36:57 MET DST

Witam wszystkich!

Składam sobie kompa na AMD A64 3000+ i mam do was parę pytań.

Już mam:
Procesor: AMD A64 3000+ Venice BOX
Pamięci: GeIL 2x512 MB CL 2,5
DVD-RW: NEC-3500

Wkrótce chcę kupić:
Płyta główna: Gigabyte GA-K8N Ultra-9 (chyba że pojawiło się na rynku
coś lepszego)
HDD: Samsung SP2004C 200 GB SATA-II

Problem stanowią:
Karta graficzna: Na początku myslałem o Sapphire Radeon X550 128 MB (ok.
250 PLN) ale zdecydowłem się powiekszyć budżet i teraz mam na celowniku
Asusa Extreme AX700-X (chipset X700 LE)za ok. 400 PLN. Czy za te
pieniądze (lub troche więcej) dostanę coś wydajniejszego? Nie jestem
wielkim graczem ale... czasami lubię sobie poszaleć. Do tej pory nie
miałem odpowiedniego sprzętu i pewnie teraz trochę się to zmieni.

Zasilacz:
Myślę o Chieftecu HPC-360-202-DF lub Chieftecu GPS-350EB-101A - oba za
ok. 150 PLN. Czy macie lepsze propozycje? Będę wdzięczny za wszelkie
sugestie.

Obudowa:
Bez zasilacza, z USB na przedzie, midi-tower lub większa, najlepiej
gdyby kolorystycznie pasowała do ww. nagrywarki NECa (jasnoszara).

Z góry wszystkim dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.