Re: Po podkręceniu komp sie nie włączył

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 09:28:03 MET DST

UZYWANE.NET napisał(a):
> Mama procka Athlon XP 2000 i pamięć 256MB 2700. Gdy podkręciłem fsb do 165
> to komp se nie właczył. To wina procka czy pamięci?

Pewnie procka, możesz nie mieć "szczęśliwego" egzemplarza do OC, też mi
się kiedyś taki trafił... Sprawdź jeszcze z taktowaniem pamięci "na
sztywno", jak napisał BrokenglaSS, a potem ewentualnie sprawdź na
wyższym napięciu Vcore, o ile masz na prawdę dobre chłodzenie.

BTW - tragiczny design tej strony, którą masz w nicku ;)

--
Psylo