> Jeśli jest to naprawa gwarancyjna, to chyba trochę nie znasz swoich praw
> konsumenckich:
> 1. Mogłeś dochodzić swoich praw w trybie niezgodności towaru z umową
> (Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie
> kodeksu cywilnego)
Próbowałem dochodzić swoich praw w MTS Notebook we Wrocławiu. Niestety
firma mnie zlała. Powiedzieli, że ich to nie obowiązuje. Oni mogą co
najwyżej dokonać naprawy gwarancyjnej. A o czymś takim jak niezgodność
z umową nigdy nie słyszeli. Co najśmieszniejsze, Pani sprzedawczyni
twierdziła, że jest prawniczką i zna się na obowiązującym prawie.
Ponieważ potrzebowałem laptopa bardzo pilnie, a dochodzenie swoich praw
trwałoby dla mnie zbyt długo (14 dni na dojście listu poleconego
z oficjalną skargą, miesiąc na ich ustosunkowanie się do problemu
i jeszcze opinia rzeczoznawcy), to zrezygnowałem i oddałem komputer do
serwisu (CSS we Wrocławiu). Komputer wrócił już po 4 dniach. Jedynym
problemem było to, że przełożyli pamięć ze slotu wewnętrznego do
zewnętrznego i nie mogłem wsadzić swojej pamięci - ale to szybko
poprawili.
Aha, tak przy okazji: w MTS Notebook nie potrafili poprawnie wystawić
nawet karty gwarancyjnej - nie wpisali numeru seryjnego, tylko
przykleili nalepkę z adresem MAC karty (który po wymianie płyty
głównej oczywiście uległ zmianie).
Tak, że zastanówcie się zanim zechcecie skorzystać z przysługującego
wam prawa w sklepie MTS Notebook we Wrocławiu. Oni są ponad to.
Chyba że macie czas i wsparcie prawnika.
Pozdrawiam,
Wojtek
Received on Fri Oct 7 17:20:25 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 17:51:16 MET DST