Rękojmia (obecnie niezgodność z umową) - w MTS Notebook Wrocław nie obowiązuje

Autor: Wojtek <w454385_at_fastmail.fm>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 17:11:50 MET DST

> Jeśli jest to naprawa gwarancyjna, to chyba trochę nie znasz swoich praw
> konsumenckich:
> 1. Mogłeś dochodzić swoich praw w trybie niezgodności towaru z umową
> (Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie
> kodeksu cywilnego)

Próbowałem dochodzić swoich praw w MTS Notebook we Wrocławiu. Niestety
firma mnie zlała. Powiedzieli, że ich to nie obowiązuje. Oni mogą co
najwyżej dokonać naprawy gwarancyjnej. A o czymś takim jak niezgodność
z umową nigdy nie słyszeli. Co najśmieszniejsze, Pani sprzedawczyni
twierdziła, że jest prawniczką i zna się na obowiązującym prawie.

Ponieważ potrzebowałem laptopa bardzo pilnie, a dochodzenie swoich praw
trwałoby dla mnie zbyt długo (14 dni na dojście listu poleconego
z oficjalną skargą, miesiąc na ich ustosunkowanie się do problemu
i jeszcze opinia rzeczoznawcy), to zrezygnowałem i oddałem komputer do
serwisu (CSS we Wrocławiu). Komputer wrócił już po 4 dniach. Jedynym
problemem było to, że przełożyli pamięć ze slotu wewnętrznego do
zewnętrznego i nie mogłem wsadzić swojej pamięci - ale to szybko
poprawili.

Aha, tak przy okazji: w MTS Notebook nie potrafili poprawnie wystawić
nawet karty gwarancyjnej - nie wpisali numeru seryjnego, tylko
przykleili nalepkę z adresem MAC karty (który po wymianie płyty
głównej oczywiście uległ zmianie).

Tak, że zastanówcie się zanim zechcecie skorzystać z przysługującego
wam prawa w sklepie MTS Notebook we Wrocławiu. Oni są ponad to.
Chyba że macie czas i wsparcie prawnika.

Pozdrawiam,
Wojtek