Jaka pamięć do EPSON C1100 ?

Autor: <muciasek_at_onet.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 13:26:23 MET DST

witam

czy ktoś się orientuje dokładnie jakie parametry powinna mieć kość
pamięci wkładana do drukarki EPSON AcuLaser C1100 ?

są tam dwa sloty:

górny opisany jako "P" - zajęty przez fabryczny moduł 32MB (kość
90-pin)
dolny opisany jako "SO" - wolny (inny niż górny, ponieważ odległość
wycięcia jest inna) ale też 90-pin, przynajmniej tyle ma styków

więc pytanie jaką kość można tam wsadzić (do 256MB) aby pasowała ?
wiem, że EPSON sprzedaje takie kości, ale za 64MB chcą ponad 400PLN !!
opis "SO" kojarzy mi się z SO-DIMM ale dlaczego 90-pin ?

prawdopodobnie są to kości do drukarek i urządzeń przemysłowych, ale
czy na pewno i jakie można użyć tańsze zamienniki ?

może ktoś posiada na zbyciu ?

z góry dziękuję
muciasek