dysk laptopa a stacja dokujaca

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 11:47:33 MET DST

Witam

Zazwyczaj uzywam laptopa na stole z poziomym blatem, jednak mam stacje
dokujaca, z ktorej korzytsam w domu. Jasne - mozna uzywac bez stacji
dokujacej, ale nie chce mi sie odpinac i przypinac drukarki, skanera itd.
Laptop podpiety do stacji dokujacej stoi krzywo, pod katem okolo 10 stopni.

Zastanawiam sie jaki to bedzie mialo wplyw na zywotnosc dysku. Z jednej
strony poziomy dysk w komputerach stacjonarnych to oczywisty wymog, a z
drugiej - laptopy sa zaprojektowane zeby je przenosic i korzystac nie zawsze
na rownej powierzchni.
Obawiam sie awarii dysku i utraty danych po kilkunastu miesiacach
uzytkowania.

Jakie sa wasze doswiadczenia w tym temacie? Nie przejmowac sie i korzystac
ze stacji dokujacej czy tez cos podkladac pod laptop, aby wyrownac poziom?

pozdrawiam

Andrzej