Re: Jaki monitor 17" LCD do 1400zł?

Autor: -= N =- <Nwytnijto_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 09:30:42 MET DST

Użytkownik "FOX29" <fox29@o2.pl> napisał w wiadomości
news:di3rfu$1b9$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Jaki model "płaszki" polecacie w cenie do ok 1400zł? Ważne, aby miał 17",
> czas reakcji matrycy nie dłuższy niż 12ms. oraz złącze cyfrowe DVI. Nie
> zaszkodzi też gwarancja na każdy martwy pixel, ale to nie jest
> najistotniejsze.
>
> dzięki z góry za każdą rade i sugestie
> FOX29

Nie wiem jak to jest dokladnie, ale gwarancji na kazdy martwy piksel nie
udziela zaden producent 2 klasy matryc. Takie defekty obejmuja odpowiednie
normy. Natomiast monitory z matrycami wyzszych klas (0 i 1) juz sa objete
taka gawarancja na kazdy martwy piksel, jednak ich cena to wielokrotnosc
1400zl. Co innego jest czas, ktory producent daje od momentu zakupu na
kilka/kilkanascie dni w celu sprawdzenie matrycy.
Byc moze sie myle i jezeli cos sie zmienilo, to mam nadzieje, ze na korzysc
klienta :).
Pozdrawiam
N.