Re: Zasilacz 125Watt HP

Autor: J.M.Oizo <oizo[nospam>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 22:33:31 MET DST

Użytkownik "J.M.Oizo" napisał w wiadomości
> Czy na zasilaczy HP 125Watowym odpale nastepujacy sprzet:
> -Athlon XP2500+(zpowolniony do 1100Mhz)
> -Gigabyte 7N400Pro2
> -Radeon 9550 Saphire
> -Dysk 80GB sata Samsung
> -DVD-RW HP
> -SkyStar2
> -512MB ram DDR400
>
> wszystko co nie potrzebne to wyłaczone.
> Komp ma robic jako Video!
>
> Da rade czy musze szukac jakiegos mocniejszego małego zasilacza???

Problem rozwiazał sie sam.
Zasilacz ten nie posiada wtyczki P2- dodatkowe zasilanie do płyt
a moja płyta bez tego nie wstaje.
jako ze 300watowy zasilacz nie miescił sie w obudowe tego małego wiec
rozmontowałem go i załozyłem sama płytke - i wiatrak chłodzacy ja :):).

dział cichutko.

I tak oto sam sobie stworzyłem wideo:) i to bardzo dobre wideo z dostepem
poprzez pulpit zdalny i serwer FTP w jednym :)