Re: Duron 1300 -> Athlon XP 1700+

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 11:05:00 MET DST

Dnia 6.10.2005, Deli napisał(a):

> czy oplaca sie taka zamiana za niezbyt wygorowana cene (jeszcze nie wiem
> jaka:))?
> Z tego co wiem to ten Athlon ma zablokowany mnoznik a moje pamieci wiecej
> nie wyciagna (tylko bazowy FSB)... :/

Wniosek, że jest to XP Palomino.

> Zastosowanie: typowe + czasem sobie w cos zagram (nie mowie tu o najnowszych
> produkcjach).
> Pozostaly sprzet to: MSI KT4AV, Gigabyte Radeon 9550, 2x256 MB DDR SDRAM
> (PC2100).

IMHO nie warto. Lepiej poczekać i zmienić na coś bardziej sensownego.
To już lepiej spróbuj podkręcić tego Durona, choć akurat Morgan pod tym
względem jest "cienki", no i nie wiem na co pozwala Twoja płyta.
Ja bym się wstrzymał z wymianą, nie brałbym nic słabszego niż
Thoroughbred.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  UIN 53883184   GG#1902559