Re: pomóżcie wybrac laptoka :)

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 09:58:56 MET DST

Przejrzyj test laptopów na www.benchmark.pl:
http://www.benchmark.pl/notebooki/przeglad_notebookow_1_2005/strona-3.html
Moze tam znajdziesz cos dla siebie, a napewno dowiesz sie wiecej czego mozna
sie spodziewac po okreslonej marce.
Ja osobiscie od 2 lat mam Toshibe z której jestem bardzo zadowolony. Jedyne
wady to:
slaba matryca, waga (3.2kg), zawiasy matrycy, uklad klawiatury (w
najnowszych modelach jest juz lepiej).
Tak wiec Toshiba bardzo dobra ale osobiscie wszystkim polecam lapatopy IBM
lub HP.

Pozdrawiam

[ciach]