Re: P³yta z nForce4 Ultra socket 939 - jak?

Autor: YaCeQ <yaceq_at_NO-SPAM.wp.pl>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 01:00:17 MET DST

Witaj Chichotek,

W Twoim li¶cie datowanym 5 pa¼dziernika 2005 (19:14:22) mo¿na przeczytaæ:

> Grupy dyskusyjne, pisz±c na pl.comp.pecet, z premedytacj± zapewne
> napisa³(a):

> Zdecydowanie Gigabyte GA-K8N Ultra-9, potem Abit AN8 Ultra.

posiadam w/w gigabyte'a... i mam pare zastrzezen - a wlasciwie tylko jedno - plyta jest jak wiadomo na NF4... ma wbudowanego firewalla ale w moim przypadku gdy zaczyna sie korzystac z p2p to sie lubi wywalic w ciagu blizej nieokreslonego czasu (15min - 10h) - BlueScreen przez plik nvtcp.sys... musze zrobic z tym porzadek.. tzn wywalic firewalla tego od nvidii jak mi juz grupowicze doradzili i zarzucic innego... poza tym to sam wypas.. komp chodzi naprawde szykbo na athlonie 3000+ venice i 2x512mb kingston'a... jak mi sie xpek laduje to 2 razy paskiem przeleci i juz mam ekran logowania :) a wierz mi ze troche sterow do roznych peryferii mam (nie tylko drukarka i skaner ale i tv, irda, cyfrak, mycha z wieeeloma funkcjami etc)... na dodatek najlepiej wyposazona plyta chyba z NF4 ultra... ma kilka firewire, duuuzo usb, 2x sieciowka, serial ata II i pare innych bajerow ktore moga sie w przyszlosci przydac...ogolnie polecam... z tym firewallem to mysle ze to kwestia czasu az nvidia wzglednie gigabyte wypuszcza odpowiednie stery co nie beda kompa wywalac.. tak jak to bylo z moim poprzednim kompem - pol roku czekalem az grafika bedzie porzadnie chodzic :) a i jeszcze jedno - chipsetu lepiej nie dotykaj :) termometr w budzie mi wskazuje na 70stopni :) ale to chyba dlatego ze mu skala sie konczy ;P ale nic nie smierdzi wiec chyba dobrze policzyli... a i pokrecic tez sie da :) pozdrawiam..

PS: sorki za brak 72 znakow ale bacior cos ma skopane :/
PS2: jak juz kupisz szybko upgradnij sobie bios do najnowszego...

--
Pozdrowienia,
 YaCeQ